Rabu, 11 April 2012

Zed Zaidi Fanpage kena godam?Aaronators ke yang buat?

Tengah-tengah aku duk lepak petang-petang ni sekali ternampak la satu post dari Oh! Media psal Zed Zaidi yang telah digodam oleh Aaronator kabornya.Ye ke tidak?

Bukti aku nampak post dari Oh! Artis kat FB

Klik punya klik tak mau jugak kluar-kluar webpage dier.Jadik aku pun tetibe rajin nk buat siasatan...haha..Aku minat dua-dua artis jadik tade perasaan berat sebelah disini.

Bukti yang page Zed Zaidi Punya fanpage kena hack di bawah ni
Dengor citer ni bukan Zed Zaidi Fanpage yang official.Entahla...
Kalau kiter tengok kat atas cover tu ada tulis Hacked by Aaronators Crew lepas tu ada link fanpage Aaronators.
Betul ke tu fanpage sebenar?


Cari punya cari aku jumpa la dekat twitter isteri Aaron Aziz @Diyana Halik satu perkara yang menyangkal tanggapan bahawa Aaronator (Peminat Aaron) yang buat sumer tu.
Yerla takkan la peminat nak serang artis lain..
Diyana Halik tweeter


Fanpage Aaronators Crew yang dikatakan palsu.

Dengar citer group Aaronators ni adalah closed group hanya peminat dia je yang tau.
Yang ni mungkin betul kot
Untuk twitter Aaronators official adalah di

Ada jugak dakwaan menyatakan tu bukan Fanpage Zed yang sebenar.
Yang sebenarnya adalah di sini


Rabak kalo pikir tentang gosip artis ni.Aku bukan nak menggosip yer.Saja nak cerita aktiviti aku facebook harini.Hahaha.
Gadoh je la kurang sampai puas.Masing-masing ada tujuan sendiri jadik malas nak sibuk.

//Terima kasih kerana membaca
//Salah fakta atau ejaan nanti aku check

0 ulasan:

Catat Ulasan

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Blogger Wordpress Gadgets