Rabu, 18 April 2012

Ini terlalu Comel..Hahaha..Cuteness Overload

Sedang aku bersembang-sembang dengan kawan aku dengan facebook.tetibe ak nampak satu video yang nampak macam biasa tapi sebenarnya best.

Kawan luar negara aku yang post  video ni.Video ni dari youtube  je pun.

Layan

Ok first impression.Memang comel kan benda tu..haha
Tak boleh blah biler sumer benda kat rumah dier buat(dengar muzik,vacuum lantai,main laptop,guna blender,hair dryer dan blower)


Paling comel sekali bagi aku masa atas blender tu..bergegar-gegar dier..haha


Pelakon Utama Iklan Ni..Haha




Apa sebenarnya iklan ni?
Iklan ni sebenarnya pasal syarikat yang membekalkan tenaga elektrik kepada umum macam TNB tapi kat luar negara ni (US kalo tak silap),diorang bukan hanya satu je pembekal elektrik macam kat negara kiter (hanya TNB),tapi diorang ader banyak persaingan dari syarikat lain yang turut membekalkan tenaga elektik.


Bagi syarikat ni,EDF Energy dengan produk Blue Price + Promise,diorang menggunakan teknologi dimana elektrik dihasilakan dari janakuasa elektrik yang menghasilkan karbon yang sedikit berbanding dengan janakuasa biasa, dengan ini maknanya kuranglah pencemaran yang datang dari janakuasa.
Bagus syarikat ni,sebab pandai promosikan produk yang bernilai



Buat pengetahuan,syarikat ni tak established fully lagi sebab masih lagi dalam percubaan.Mereka sekarang tengah membuat petisyen yang ditandatangani oleh rakyat US untuk mendapat kebenaran membina syarikat itu secara rasmi.


Tak kisah tentang maklumat tu sebab kiter tak dapat apa-apa pun tapi satu hari nanti Malaysia pasti pakai teknologi ni tapi kalo ada syarikat lain alamatnya gadoh la..hehe

YANG PENTING MAKHLUK TU COMEL

HAHA

0 ulasan:

Catat Ulasan

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Blogger Wordpress Gadgets