Jumaat, 13 April 2012

Cara-cara nak tengok jin untuk yang berani sahaja

Apa kejadahnya aku gi post benda2 seram malam-malam ni
Ha,ni aku nak bagitau.
Tengah duk aku jalan-jalan kat Facebook tadi aku terserempak dengan post yang di share oleh CARI Malay forum


Ni ha bukti aku jumpa kat FB

Baca punya baca forum post ni memang gelabah x tentu arah la aku..haha
Aku ni penakut jugak
Ni post tu.


Apa macam berani ka?
Giler ko nak buat.Mau demam 7 hari.Aku yang baca ni pun da rasa nak demam.
Rabak di buatnya.
Baik aku berdoa je kat Allah supaya dapat biasiswa untuk degree lagi bagus

Sekali aku baca reply mana ada yang berani
Antara reply post  tu



Ada jugak yang macam haram je buat lawak..haha
Aku hampir percaya sebab tengah takut sekali terkena pulak.

Itujela citer aku malam2 ni..haha


//Still takut time nak tulis post ni..lol...Orang sumer da tido

3 ulasan:

waaaaaaaaaaaaaa xnk laaaaaa..dmm xbgun trus kot nnt

Ikaa konfirm demam trus....haha...jgn berani cuba tau

Catat Ulasan

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Blogger Wordpress Gadgets