Khamis, 12 April 2012

Fizz Fairuz dan Aaron Aziz Mesra Habis Yer ke Tidak?

Apa kehe aku rajin bebenor nak post benda alah ni.
Tadi waktu aku dalam siasatan kes Aaron Aziz dan Zed Zaidi (klik sini untuk lebih lanjut)
Aku jalan-jalan la dekat tempat bernama twitter,
Sekali menyinggah jap minum kopi dekat twitter si Fizz Fairuz

Tetibe aku ternampak satu gambar..haha..lawak pun ader
Gambar Fizz dengan Aaron macam adik beradik la.
Patutla masa ABP tu siap brpeluk-peluk lagi Fizz menang anugerah
Kawan karib rupanya

Ni ha gambarnya
Kan bagus macam ni..haha duckface

Boleh ke amik gambar ni?
Mana aku tau,twitter tak kata pun this image is subjected to copyright.
Jadi main amik je la
Apapun persahabatan dua-dua artis ni memang best la.
Macam adik beradik.

Yang ni lagi satu,lawak tade ingat
Hahaha...gurau tade ingat nak release tension la tu

Akhirnya Fizz Fairuz pun akan bercuti ke Langkawi.Tamatla cerita

Twitter nyer di sini 

//Terima kasih sebab membaca dan aku takde twitter haha...jadik pendatang haram je masuk twitter

0 ulasan:

Catat Ulasan

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Blogger Wordpress Gadgets