Jumaat, 27 April 2012

Result UiTM Terakhir

Alhamdullillah,akhirnya result UiTM pun keluar.
Aku semester terakhir tahun ni,jadik agak berdebar sikit walaupun hanya result untuk praktikal je.

Tunggu punya tunggu pukul 1.00 a.m begitu aku pun dapat emel dari UiTM.

Hahaha,bersujud aku kehadrat Illahi apabila dapat keputusan lulus 
BERMAKNA

Aku dapat ANC,yeah

Disini aku nak bagi perhargaan kepada semua yang membuat kejayaan ini berlaku.

  • Allah S.W.T yang mencipta aku dari sehina-hina air mani dan memberkati aku sepanjang perjalanan hidup aku sekarang
  • Nabi Muhammad S.A.W yang menjadi idola terbaik ku masa menuntut ilmu
  • Emak aku
  • Emak aku lagi
  • Emak aku lagi
  • Ayah aku yang support pengajian takde ingat punyer.Setiap semester hantar dan ambil aku
  • Adik beradik aku dan semua famili aku.
  • Guru Tadika aku,Cikgu Rubiah (Tadika Kemas Kelas Biru)
  • Guru Sains aku,Cikgu Fadzilah dan semua guru sekolah rendah
  • 1K,2K,3K,4K,5K,6X
  • Guru Sains sekolah menengah,Cikgu Maznah
  • Guru Kimia aku,Pn Zianun dan semua guru sekolah menengah
  • 1RK,2RK,3RK,4RK,5RK

  • Pensyarah aku waktu universiti TERUTAMANYA Cik Din,Pn Faridah,Pn Zaini,Miss Syimi,yang cikgu math cute tu aku dah lupa nama dier..haha dan Miss Fatimah,statistic is the best.
  • Semua Pensyarah yang terlibat
  • ASD1Cg,ASD2Ag,ASD3Ag.ASD4Ag,ASD5Ag,ASD6Ag
Rival aku waktu kat universiti.Afiq,Din,Haizat dan semua yang aku kenal.

DAN semua yang terlibat secara langsung/ tidak langsung dalam memberi aku kejayaan.

Kejayaan ini pasti akan berulang,Yeah!!!


Untuk tatapan umum (bagi yang nak cari semangat,atau yang sibuk haha)



Weyh,korang,terima kasih yer

->Tolong aku pinjamkan Nota (nota aku hancur dekat hujung sem..tak reti jaga punya orang)
->Tolong aku selesaikan masalah(serabut kepala)
->Buat aku dengki lepas tu semangat nak belajar
->Sebab jadi kawan aku =)


Antara Mission yang aku dah set waktu mula-mula masuk U
(sebab aku minat game,haha)


==Dapat dekan paling kurang satu semester==Passed
==Buat kawan paling kurang 2 orang pada semester 1==Passed
==Cari persaingan dan cuba lawan dia==Passed
==Subjek Kimia mesti dapat A paling kurang 1 sebab nak balas SPM dapat B je==Passed
==Semester akhir,dikenali ramai==Passed


Bonus
==Result 4 flat==Failed
==ANC==Passed
==Love==Failed,haha




Tahniah yer semua.
Next Step,Bachelor In Environmental Technology,Yeah!
Perhargaan ini mungkin akan berulang lagi...
Semuanya di tangan Allah

10 ulasan:

Terbelog :Terima Kasih daun keladi

tahniah..anak akak study kat fak sains gunaan.moga dia cemerlang mcm anda.usaha terus!!!

@Yanpa Nama ohh begitu yer...Saya doakan semoga dier berjaya..teruskan usaha

Catat Ulasan

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Blogger Wordpress Gadgets