Khamis, 19 April 2012

Prebiu Naruto Episod 259




Minngu ni Naruto kembali lagi dengan episod baru iaitu episod 259 dengan tajuk Rift.
Rift tu aper?
Rift tu macam ketegangan perhubungan la antara Sasuke,Itachi dan Naruto

Minggu ni masih lagi mengisahkan tentang cerita lama tapi kali ini difokuskan kepada Sasuke yang semakin lama semakin tergugat dengan kuasa Naruto yang meningkat dengan cepat.
Memang flash back abis episod ni.

Situasinya dalah semasa Kisame dengan Irachi pertama kali datang Konoha sebab nak culik Naruto.Masa tu, Sasuke beriya-riya nak bunuh abang dier padahal dier tak kuat pun masa tu.Teruk la dier kena bantai dengan Itachi.

Semenjak dari tragedi itulah,Sasuke dah berubah menjadi seorang yang amat bengis.Dia ajak Naruto lawan kat bumbung hospital sewaktu masih dirawat oleh Tsunade.
Masa ni Sasuke memang dah lain dah.
Sementara tu Jiraiya dengan Kakashi saling menyalahkan satu sama lain sebab mengajar jutsu bahaya kepada Naruto (Rasengan/Jiraiya) dan Sasuke (Chidori/Kakashi)

Malam tu pulak ada 4 Ninja bunyi datang nak ajak Sasuke jumpe Orichimaru.Sasuke macam biasalah menolak tapi kena bantai jugak penyudahnya.Ramai yang dah tahu kan?Akhirnya Sasuke akan pergi jugak kat Orichimaru.
4 Ninja Bunyi yang mengajak Sasuke jumpa Orichimaru

Keismpulannya episod minggu ni memang ulang abis.Saper yang dah lupa cerita dulu-dulu boleh la tengok episod ni.

Minggu depan pun masih lagi memori lama dengan tajuk Parting dimana pertarungan klasik Naruto dan Sasuke akan ditayangkan semula.(Ala yang dekat air tu)


video
Part 1

video
Part 2

0 ulasan:

Catat Ulasan

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Blogger Wordpress Gadgets