Jumaat, 27 April 2012

Prebiu Naruto Shippuden Episod 260


Yeah,kiter kembali lagi dengan episod Naruto Shippuden 260
Episod minggu ni masih lagi filler iaitu masih lagi teringat kisah-kisah lama antara perhbungan Naruto dan Sasuke.
Episod kali ni bertajuk Schism yang bermaksud perpisahan.Perpisahan yang dimaksudkan adalah antara Naruto dan Sasuke.

Seperti yang kiter sedia maklum,Sasuke bercadang nak pergi berjumpa Orichimaru untuk mendapat kuasa yang lebih bersama dengan Ninja Bunyi pada episod yang lalu.
 Ya,memang benar,setelah mengikut ninja-ninja tu,Sasuke telah 'dimatikan' sementara untuk menambahkan kegelapan di dalam jiwanya.Masa u jugak Naruto bersama-sama dengan rakannya nak menyelamatkan Sasuke daripada terus dipergunakan oleh Orichimaru.

Kebanyakan scene lawan semua dah diulang dari episod yang memang lama giler (Naruto yang mula-mula)
Akhirnya,Sasuke telah melengkapkan dirinya apabila kuasa kegelapan meresap dalam dirinya.
Tak sempat la Naruto nak selamatkan Sasuke.

Kalau korang ingat,Naruto pernah lawan Sasuke kat air terjun kan?Minggu ni pun babak tu diulang semula.Seronok tengok balik pertarungan tu.Sasuke dengan Chidori,Naruto dengan Rasengan.
Untuk akhir episod ni,dapatlah disimpulkan bahawa Naruto dan Sasuke berpisah sejak dari perlawanan itu tetapi Naruto masih mengharapkan persahabatannya dengan Sasuke masih ada.

PERHATIAN:INI EPISOD FILLER TERAKHIR!!!
MINGGU DEPAN PEPERANGAN SHINOBI-KABUTO BERMULA!!!

Masing-masing cuba berbincang strategi menyelamatkan Sasuke
Sasuke dikurung oleh Ninja Bunyi suruhan Orichimaru untuk mengaktifkan kuasa kegelapannya.

Sasuke mula berubah akibat dikuasai kuasa kegelapan.

Pertembungan klasik yang hebat antara Sasuke dan Naruto




Layan episod kat bawah

video
Part 1
video
Part 2

0 ulasan:

Catat Ulasan

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Blogger Wordpress Gadgets