Khamis, 24 Mei 2012

Kimi To Boku 2/You and Me 2 Episod 8


Kimi To Boku 2 kembali lagi minggu ini dengan tajuk Us Boys.
Secara ringkasnya episod ni mengisahkan tentang adik kepada Shun,Fuyuki yang telah bercium dengan Mamiya (kekasihnya) menyebabkan Shun begitu risau terhadap adiknya.Shun mengakui masih terlalu awal untuk Fuyuki bercinta.Jarak umur Shun dan Fuyuki tidaklah begitu jauh,lebih kurang setahun je.

Untuk mengelakkan keresahan yang lebih parah,Shun mengajak rakannya untuk datang ke rumah memberi nasihat.Ingatkan keadaan menjadi lagi baik,rupanya lagi teruk adalah..haha
Chizuru menghalang Fuyuki untuk bercinta manakala Kaname,Yuta dan Yuki sibuk memikirkan perkara yang tak senonoh akan berlaku kepada adik Shun.

Lepas tu Fuyuki pun keluarla dating dengan Mamiya.Seperti yang dijangka,Shun dan rakan-rakan gilanya tu pun mengekori Fuyuki dari belakang sehinggalah sampai kat tempat karaoke.Mereka berada bersebelahan dengan bilik dimana Fuyuki dan Mamiya berada.Masa tu Chizuru dah pikir bukan-bukan da..haha.
Mau tak pening Shun
Sementara menunggu tu,dia pun menyanyi satu dua lagu.
Babak ni memang paling lawak sekali.Shun sebenarnya tak pandai nyanyi,hahahaha.Tergagap-gagap dier nyanyi.Chizuru dengan Si Kembar tu macam biasalah,semangat lebih.
Kaname pulak memang cool je nyanyi.Sedap giler suara Kaname,terkedulah jugak kawan-kawan dier masa tu.

Sementara itu,di bilik sebelah di mana Fuyuki dan Mamiya berada,mereka berdua hanya terdiam dan memandang antara satu sama lain.Tiba-tiba, Fuyuki memberi hadiah hari jadi kepada Mamiya.Mamiya memberitahu bahawa dia akan memberi apa sahaja hadiah kepada Fuyuki oleh kerana hadiah hari jadi yang diterima itu.Fuyuki dengan tenang berkata bahawa dia ingin menyentuh dada Mamiya.Babak ini agak hentai sikit,hahaha.
Tak sampai seminit Fuyuki sentuh dada Mamiya,Mamiya terus menangis lalu keluar bergegas ke tandas.Mungkin kerana terkejut.

Semasa pulang dari tandas,akibat terlalu tertekan,Mamiya tersilap masuk bilik karaoke.Dia telah masuk bilik di mana Shun berada.Shun mendapati Mamiya menangis lalu dia terus bergegas ke bilik sebelah dan memarahi adiknya.Shun menyatakan bahawa dia tahu adiknya terlalu gembira kerana mendapat ciuman dari Mamiya menyebabkan dia bertindak di luar kawalan.Fuyuki hanya mengikut cakap abangnya dan hanya berdiam diri.

Babak terakhir antara Fuyuki dan Mamiya waktu berjalan pulang tu memang romantik.Mamiya menyentuh cuping telinga Fuyuki dan mengatakan dia seorang yang pervert (gatal).
Teori yang diapakai adalah apabila cuping telinga seseorang itu lembut,maknanya dia seorang yang gatal.Merapu je teori,haha

Keesokannya,Shun seperti biasa balik bersama rakan-rakannya.Dia menyatakan bahawa Fuyuki dan Mamiya akan mula berhubungan sebagai rakan sebelum mereka bercinta.Dia tidak mahu Fuyuki tergesa-gesa.Namun begitu,rakan-rakannya masih membuat andaian yang bukan-bukan apabila Fuyuki dan Mamiya dibiarkan bersama-sama.Shun memang pening la masa tu sebab dapat kawan-kawan yang asyik nak mengusik dier je.

=TAMAT EPISOD 8=


video

0 ulasan:

Catat Ulasan

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Blogger Wordpress Gadgets