Khamis, 24 Mei 2012

Naruto Shippuden Episod 264


Ok,Naruto Shippuden Episod 264 pun dah keluar.
Kali ni tajuk nyer adalah 'Secret of Reanimation Jutsu'.Daripada tajuk tu kita boleh agak apa yang akan berlaku dalam episod ni.Jadi aku terangkan seringkas mungkin tentang episod ni.

Permulaan episod ni ada sedikit cerita mengenai Naruto yang menjalani latihan dengan Killer Bee.Latihan Naruto bersambung lagi (setelah latihan mengimbangkan batu) apabila Killer Bee membawa Naruto masuk dalam satu bilik.
Dalam latihan ini Naruto perlu mengimbangkan chakra biru dan chakra mereka untuk mewujudkan satu bentuk kuasa yang dinamakan Tailed Beast Bomb.Babak latihan Naruto dan Killer Bee memang agak lama kerana Killer Bee menerangkan tentang kuasa itu dan bagaimana untuk menyeimbangkan chakra biru dan merah.

Kemudian baru jalan cerita yang sebenar bermula.Kabuto menerangkan tentang Edo Tensei kepada Madara.Kabuto menerangkan secara terperinci bagaimana dia mengaktifkan Edo Tensei kepada Madara.Rupa-rupanya Edo Tensei ni memerlukan orang yang hidup untuk mengaktifkannya.Jadi,ini bermakna Kapten Anko masih lagi hidup.
Madara turut menyuruh Kabuto membuat demonstrasi di hadapan matanya sendiri menggunakan 2 orang tawanannya.Kabuto menunjukkan bagaimana Edo Tensei dilakukan di depan Madara.
Kabuto turut memberi tahu bagaimana cara untuk menghapuskan jutsu Edo Tensei.
Daripada perbualan itu,nampaknay Kabuto dan Madara masing-masing masih tidak mempercayai satu sama lain kerana mereka mempunyai kehendak sendiri.

Berbalik kepada medan peperangan,pihak Shinobi telah berjaya mengesan kedudukan musuh (klon zetsu) yang berada di bawah tanah.
Dengan diketuai oleh Kapten Kitsuichi,menggunakan jutsu Earth Style:Erupt,kesemua musuh-musuh (klon Zetsu) yang berada di bawah tanah melambung keluar dan bersedia untuk diserang oleh askar Shinobi.Turut terlibat di situ adalah Kiba,Hinata dan Shino.

Keseluruhannya episod ni agak mendatar dan dipenuhi dengan fakta-fakta mengenai Tailed Beast Jutsu dan rahsia Edo Tensei (Reanimation Jutsu)

Minggu depan Zabuza dan Haku meminta Kakashi Sensei membunuh mereka sekali lagi!!
Classic Clash Kakashi vs Zabuza +Haku


Layan Video di bawah,Tunggu Loading lepas tu Start Video
Naruto Shippuden 264





0 ulasan:

Catat Ulasan

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Blogger Wordpress Gadgets