Khamis, 29 Mac 2012

Pelancaran Blog





Assalamualaikum wahai makhluk-makhluk sekalian

Blog aku dah dilancarkan bermula hari ini..tapi...aku ak tak tahu nak tulis apa..lalala~~takpe2 buat majlis pelancaran je lah.

Dengan Ini, saya dengan bangganya merasmikan blog hentam sajalah yang tak berapa nak siap ini kepada umum.
Jemputlah makan,minum,sembang-sembang,kutuk mengutuk dan macam-macam lagilah

Aku tiada kerja apa-apa jadi tidak salah sekiranya aku ingin memiliki blog sendiri (padahal sebelum ini dah ada dah).
Skema tak aku..haha

Tujuan aku nak buat blog ni saja suka-suka nak taip menaip.
Banyak tujuan dan kebaikannya

1) Boleh menaiktarafkan bahasa melayu aku yang dah lama tertnggal ni(SPM je last exam untuk BM)
2) Kemahiran menaip aku dapat ditingkatkan
3) Itu jer lah kot..haha

Yang paling penting blog ni sepenuhnya bahasa melayu..takde Bahasa Inggeris ya..cukup-cukup la bahasa Inggeris nyer..penat da belajor kat Universiti..

Ok dah la tu..bising je aku pagi-pagi..bukan apa keyboard dah nak hancur da ni...lagipun dah nak subuh ni...Out dulu..eh tersilap...pergi dulu..bukannya ke mana, sembahyang subuh la, dah masuk waktu

Assalamualaikum

Apahal buah tu aku pun tak tahu..haha

0 ulasan:

Catat Ulasan

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Blogger Wordpress Gadgets