Khamis, 29 Mac 2012

Bleach....Satu Pengakhiran






Baru nak start layan tau tau da tamat pun. Sedih jugak....

Apa benda ni?.Bleach la..ala yang kartun yang penah ade kat tv3 dulu tu (skarang ada lagi tak?)
Aku baru ingat nak layan time cuti-cuti tau-tau dah tamat dah kelmarin. Ending yang cukup menarik

Sebab apa aku baru nak tengok sebab aku da tak tau nak tengok apa. Lepas tu datangla idea nak layan anime ni..memang berbaloi...sebabnya Bleach ni cerita sanpingan die menarik..bukan hanya tumpu pada plot utama cerita je...Disebabkan dah abih anime ni, aku syorkan pada yang baru nak layan anime tu tgok cerita ni....mmg takde ingat punya cerita ni...Macam biasala anime mana yang tak menarik kan..boleh kata senua anime aku tengok semua best-best. Pandai yer Jepun ni buat cerita.

karakter yang aku suka Zaraki+Yoruichi dan Byakuya

Untuk makluman, episod dier sampai 366 + 4 movie
Nak download kat mana? pandai2 la korang ye..haha

Kesimpulannya Bleach terbaik dan aku bukannya peminat tegar anime sangat tau..tapi kalau ader yang boleh kasik layan perasaan memang aku suka la.


0 ulasan:

Catat Ulasan

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Blogger Wordpress Gadgets