Khamis, 29 Mac 2012

Rutin Harian




Makan tidor, makan tidor,takde keje lain...
Itulah keje aku skarang ni....makan,download,tidor,bangun,tgok balik citer yang di download lepas tu tidor..

Paling kurang aku main la game Xbox 360 (ak tak tau nak main apa..tunggu AC3 je la.)
Pagi-pagi bantai nasi lemak sebungkus + teh O ais sket + kuih muih pelbagai rasa..lepas tu lepak depan laptop download la apa2=-apa yang menarik nak ditonton....kalau bosan apa lagi facebook la tgok apa yang terbaru pasal malaysia/dunia dan segala-galanya.

Bukak game sudah pasti..sekarang ni aku layan sims social dengan millionaire city sket2. jadilah nak menghilangkan bosan

Lepas tu tau-tau dah malam..berjaga plak takde ingat sampai pkul 3, lepas tu esok bangun lambat...hehe

Itu je lah rutin harian aku mana tau kalo ader2 stalker yang berminat nak tau sangat.


Ni kuih favourite aku

Ini karipap bagi yang tak tahu



AC3 adalah assasin creed 3




0 ulasan:

Catat Ulasan

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Blogger Wordpress Gadgets