Khamis, 29 Mac 2012

Menangis





Apsal tetibe post menangis ni..sebak pulak pagi-pagi ni..kononnya sebak la sangat.

Takde keje nak menangis nyer....Aku cuma kecewa sebabnya SEMUA GAMBAR-GAMBAR DINNER 2011 yang satu-satunya dinner yang aku datang waktu kat UiTM yang aku datang (yang last plak tu)

Ada la jugak gambar yang tertinggal sket2...tapi gambar yang HD dari kamera Amirul (UiTM) takde plak..aku terbuang ke apa ntah..hish geram betul!!!!!

tapikan lantakla sebab janji ader gambar sket2 jadilah nak wat kenangan....Masa konvo nanti leh amik lagi.

Jadi sebab apa aku menangis? Aku menangis sebab....
Aku dah ngantuk sangat..tulah nak berjaga sangat buat blog..udah2 la safwan nescafe pun tak mampu tahan mata ko..x_X

Gambar ni jadilah


0 ulasan:

Catat Ulasan

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Blogger Wordpress Gadgets