Jumaat, 30 Mac 2012

Diari FB (Sims Social) 29/3

Ini antara yang mengejutkan aku hari ini (29/3)..Quest baru yeay
Maknanya bertambahlah spam kat wall orang yer.

Apa yang baru minggu ini?

Tema Medieval iaitu tema zaman pertengahan
Abih semua barang dekat shop bertemakan ala-ala zaman pertengahan.
Eh zaman pertengahan tu apa? Aik tak belajar sejarah ke dik..Google la medieval time

Quest Baru
Fairy Tail Tower
Fairy Tail Tower Quest memerlukan ak untuk mengutip segala barang-barang supaya ak boleh buat quest untuk melengkapkan ketiga-tiga stage
Harini ak berjaya buat 2 je pun daripada 3..mana taknya Mice saja nak pakai banyak. Barang quest yang lain macam rubber gloves, towel tu semua susah nak dapat..padanla quest ni 10 hari jer

Tapi untuk setiap work takdelah sampai 12 kali macam keje biasa jadi takde la rasa kecewa sangat.

Reward untuk quest ni..dapat CROWN (Boleh naikkan value rumah sebanyak 100k..tu yg ak nak tu)

Quest chain
Quest chain macam biasalah...ada stage2 dier. Untuk yang ni masa yg diperuntukkan adalah 7 hari. Ada 6 chain je. Jadi EA expect kita boleh siap dalam masa 7 hari padahal nak lengkapkan tower lg (marah di situ)
Tapi rasanya quest dier simple-simple je kot

Reward : Shield apabenda ntah..cantik aku tengok



Ini ada beberapa screenshot yang sempat aku ambik.




Ni lepas da cuci maknanya da stage 2/3 la..Tido je naga tu



Ada 2 pilihan nak tame(jinakkan) atau Pet (jadikan die binatang peliaharaan la kot)



2/3 baru tapi takpe banyak masa lagi.Boleh tahan jugak quest ni pkai barang.
Nasib baik aku ada simpan barang2 macam Goodwill,yg pudding tu,air mata.
Tapi Mice tu tetap jadik peghalang
Kat atas tu boleh nampak crown yang cantik dan berharga tu
Klik Untuk besarkan gambaq



Nak pet sangat. Kan da naga tu marah.
Aku rasa kena complete tame dulu baru boleh pet




Side Quest, Kalo ade energy lebih baru aku buat kot

0 ulasan:

Catat Ulasan

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Blogger Wordpress Gadgets