Khamis, 7 Jun 2012

Naruto Shippuden Episod 266

Episod Naruto minggu ni bertajuk The First and Last Opponent
Sudah tentulah ia mengenai Kakashi dan Zabuza yang akan bertarung.
Seperti yang kita sedia maklum,Zabuza telah bergabung dengan Seven Ninja Swordsmen of the Mist.Jadi pada minggu ini,sebahagian daripada episod adalah mengenai Seven Ninja Swordsmen of the Mist.Setiap ahli-ahlinya diperkenalkan mengenai perbualan antara Magetsu dan Jugo.

Dalam episod ini,babak perlawanan antara Zabuza dan Kakashi lebih kurang macam perlawanan dahulu.Haku melindungi Zabuza dari serangan Kakashi sama sepertimana dahulu.Haku sekali lagi berjaya menunaikan hasratnya iaitu melindungi Zabuza dan terus lenyap.
Menggunakan strategi yang begitu tersusun akhirnya Kakashi berjaya memerangkap Zabuza.
Aksi perlawanan diselangi dengan sedikit fillers dari masa lalu antara perbualan Kakashi dan Naruto.

Turut ditunjukkan dalam episod ini adalah teknik Seven Ninja Swordsmen of the Mist yang lain.Setiap daripada mereka mempunyai kelebihan tersendiri.
Tetapi setelah Zabuza berjaya ditewaskan,kabus pun mulai berkurangan dan lenyap.Sekarang askar shinobi boleh melihat musuh dengan lebih jelas.Sementara itu,Kakashi menyatakan bahawa dia akan mengeluarkan segala kemampuan dia sebagai Copied Ninja untuk menewaskan musuh yang tinggal..

Di medan perang yang lain,pasukan yang diketuai oleh Kitsuichi cuba untuk bertahan dari serangan askar klon Zetsu.Turut terlibat adalah Kiba/Akamaru,Neji,Hinata dan Shino.
Pasukan Gaara pula sudah bersedia menanti kedatangan musuh.Sudah kelihatan bayang musuh yang pertama iaitu Mu.

 TAMAT EPISOD 256


Layan Video di bawah










1 ulasan:

Gr5 Titanium | All titanium art | TITanium Art
Gr5 black titanium fallout 76 is a piece of garmin fenix 6x pro solar titanium art that is crafted in metal for use in high-quality production. The titanium sunglasses artwork is also made in an remmington titanium affordable and titanium water bottle affordable fashion.

Catat Ulasan

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Blogger Wordpress Gadgets